Условия на рекламация, замяна и връщане
Според разпоредбите на Закона за защита на потребителите и правилата за търговия Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока в следните случаи:
- при липса на елементи от продукта;
- при дефект на продукта;
- при неточно обявен размер;
- при разлика в обявената търговска марка.
При едно от тези условия закупена стока може да бъде заменена или върната в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от получаването й и единствено във вида, в който е била получена:
- в добър търговски вид с оригинален етикет и опаковка;
- без следи от употреба;
- придружена от оригиналните документи – фактура, касов бон, гаранционна карта (ако е била издадена такава).
В случай на рекламация Клиентът има право да:
- замени артикула с нов;
- замени артикула с друг;
- поиска връщане на заплатената сума.
Необходимо е Клиентът да заяви рекламация писмено по e-mail или устно по телефона в срок, не по-дълг от 14 (четиринадесет) работни дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката, телефон за връзка, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката.
Възстановяване на платени суми
Съгласно разпоредбите на ЗЗП, Виртус ООД възстановява на Клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си за връщане на стоката.
Разходи в случаи на рекламация и замяна
При одобрение на рекламация Клиентът НЕ заплаща транспортни разходи за връщане на стоката.
При връщане на продукта, транспортните разходи са за сметка на Клиента.
Отговорност на Търговеца
Виртус ООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.
Виртус ООД не носи отговорност в случаите, в които е невъзможна замяна на продукта поради изчерпване на складовата му наличност.
Виртус ООД не носи отговорност в случаите, в които доставката на поръчката е забавена от куриера.