КАК СЕ ПАЗАРУВА ОТ САЙТА?
Има два начина да пазарувате от сайта – като регистриран потребител и като гост.
Ако влезете в онлайн-магазина с профила си, можете да изберете желания от Вас артикул, размер, количество. С бутон „Добави в кошница” го добавете към своята пазарска количка. След като приключите избора си, влезте във вашата пазарска количка и довършете поръчката с бутон „Към завършване”. Ще бъдете препратени към бланка, в която трябва да попълните данни за адрес на доставка и начин на плащане. Поръчката се завършва с клик върху бутона „Поръчай”.
В случай, че поръчвате като гост, изберете желания артикул. От пазарската си количка можете да въведете информацията за доставка и плащане, както и данни за контакт с Вас. Плиключете поръчката с бутон „Поръчай”.
След като финализирате поръчката си, ще получите email, който потвърждава Вашата заявка. Наш консултант ще се свърже с Вас само в случай, че е нужно допълнително уточнение.
КАК МОГА ДА ПЛАТЯ?
Предоставените Ви опции за заплащане са:
- Наложен платеж (в брой на куриера в момента на доставката);
- По банков път (на посочената във формата банкова сметка);
- PayPal (в момента на поръчката);
- Банкова карта (в момента на поръчката).
Картите, с които можете да пазарувате в електронния магазин, са: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА ЗАПЛАТЯ ПРИ ДОСТАВКА?
Можете да заплатите директно на куриера, ако изберете опция „Наложен платеж” при попълване на формата за поръчка.
КОЛКО СТРУВА ДОСТАВКАТА?
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА – за поръчки на стойност над 90 лв.
Ако покупката Ви е на стойност до 90 лв., то доставката до всяка точка на страната е на стойност 5,00 лв.
КАКЪВ Е СРОКЪТ НА ДОСТАВКА?
Доставките ни се извършват от куриерските фирми „Спиди” и "Еконт".
Вашата покупка ще пристигне до Вас в срок от 2 работни дни.
В случай, че във Вашия град няма офис на куриерската фирма, доставката Ви ще отнеме 4 работни дни.
ПОЛУЧАВАНЕТО НА ПРАТКАТА ЕДИНСТВЕНО ЛИЧНО ЛИ СЕ ИЗВЪРШВА?
Не е задължително да приемете своята доставка лично.
КАК ДА ПРОЦЕДИРАМ ПРИ ПОЛУЧАВАНЕ НА ДЕФЕКТЕН ПРОДУКТ ИЛИ СГРЕШЕНА ЗАЯВКА?
В случай, че сте получили различен от заявения от Вас продукт, или сте установили дефект, се свържете с наш консултант.
ВЪЗМОЖНА ЛИ ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА?
Можете да замените или върнете Вашата покупка в срок от 14 дни от датата на доставка, ако стоката е в оригиналния си вид – със запазен етикет и видимо не е употребявана.
Можете да замените или върнете Вашата покупка в случаите, в които сте установили липса на елементи от продукта, дефекти, неправилно обявен в електронния магазин размер, различна от посочената търговска марка.
В случай на рекламация можете да замените продукта с нов, друг или да получите заплатената от Вас сума.
КЪДЕ СЕ ИЗПРАЩА СТОКА ЗА ЗАМЯНА?
За информация за адрес на склада се обърнете към наш консултант. Телефон: +359 897 200 200.
ЧИЕ ЗАДЪЛЖЕНИЕ СА РАЗХОДИТЕ ПО ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА?
Разходите по куриерската услуга се заплащат от този, по чиято вина се е наложило връщането или замяната на продукта.
НЕ СЪМ ПРЕЦЕНИЛ ПРАВИЛНО ПОКУПКАТА.
Ако не сте преценили правилно размера или се окаже, че продуктът не е подходящ за Вас, можете да го замените. Замяната става, като ни изпратите с куриер продукта. Замяна се извършва само ако продуктът е с ненарушен търговски вид – със запазени етикети и неупотребяван.
Не носим отговорност, ако междувременно нужният Ви продукт е с изчерпана наличност, или ако пратката се забави поради липса на складова наличност.
В подобни случаи ще бъдете известени по посочения от Вас начин за контакт. Бихте могли да изберете дали да замените избрания от Вас продукт с друг или да изчакате нова доставка.
МОГА ЛИ ДА ПРОСЛЕДЯ ДАЛИ МОЯТА ПОРЪЧКА СЕ ИЗПЪЛНЯВА?
Във вашия профил в електронния магазин се отчита статусът на поръчката. Можете да го проверите в „История на поръчките”.
Ние Ви известяваме с имейл при предаване на поръчката Ви на куриера.
ВЪЗМОЖНИ ЛИ СА ПОРЪЧКИ ИЗВЪН ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ?
Поръчка от електронния ни магазин можете да извършите от всяко място извън страната. Цената на доставката обаче зависи от държавата, до която изпращаме стоката, както и от параметрите на пратката.
КАКВА ОТГОВОРНОСТ НОСИ ТЪРГОВЕЦА?
Електронният магазин носи отговорност при грешки, допуснати от нашите служители при обработване на заявката Ви.
Електронният магазин не носи отговорност при изчерпване на даден артикул или за забавяне на доставката поради липса на количества или некоректен разнос от страна на куриера.
В случай на забавяне ще бъдете уведомени по посочения от Вас начин за контакт.